Alla inlägg den 7 december 2011

Av AME - 7 december 2011 21:17

Ja nu är det ju kväll och snart är det natt och om nätterna ska man sova....

JASSÅ, ska man det?!

OJDÅ, måste ha missat det de senaste 11 nätterna....BLÄÄÄHHH!!

Och det lär ju bli 12e natten nu i natt då...


Krypningarna i kroppen har satt i gång redan och likaså den här så kallade obehagskänslan i fötter, ben och armar...otålig!!!


JAG BEHÖVER SOVA !!!


Ska jag åka ner, hämta en sömntablett och åka hem igen? (12 mil t.o.r)

Ska jag ligga vaken här hemma i natt och ringa ner i morgon alt åka ner i morgon?

Eller...

Ska jag ringa ner till Sundsvall igen och BE om att få komma ner nu i kväll, få medicin och sova där och få träffa läkaren i morgon?


Känner mig kluven....vet vad jag VILL göra men drar mig för att göra det eftersom jag känner mig löjlig...så akut är det ju inte direkt....

Av AME - 7 december 2011 18:29

Kan ju börja med att tala om att det INTE funkade vare sig med musik,ljudbok eller godnattsagor...somnade ändå inte föränn vid halv 5 - 5 tiden.

Upp åkte ögonen vid kvart över 7, försökte somna om men det var ju bara att glömma...klev upp och började elda för att få upp lite värme i huset + varmt vatten för att duscha...men HERRE JÄVLAR vad trött jag var!!!


20 över 10 hade jag tid på bilbesiktningen och det resulterade i 6 stycken anmärkningar...tack och lov inga dyrbara saker utan småsaker bara. Så nu ska jag invänta att exxet får tid över att hjälpa mig med dessa...


Var och hälsade på en kompis efter besiktningen och kaffade + surrade av lite tid. När jag satt där kände jag hur tröttheten bara kom över mig men jag hinkade i mig lite kaffe och hoppades den skulle ge med sig men njäe...tröttheten hade mig i sitt grepp. Var ut och övningskörde också på industriområdet innan jag begav mig hemåt...och det gick faktiskt ganska så bra får jag säga. Hon har nämnligen inte kört så mycket och med tanke på det så tycker jag det var helt okej :-) ... känner ju igen mig själv i vissa grejer eftersom det ju ändå inte är  mer än 6½ år sedan jag tog mitt körkort.


Inget mail, inget brev och inget telefonsamtal denna dag heller från affektiva så jag har precis pratat med jouren och deras svar löd..."du kan ju komma ner och få en tablett att sova på i natt och ringa affektiva i morgon, alternativt komma till POA och få hjälp den vägen i morgon"...OKEEEEJ...inte sätter jag mig i bilen för att hämta en tablett eller två för att sen åka hem och sova så det kommer alltså bli en sömnlös natt igen...nummer 12 i ordningen!!


Känns som jag......jaa.....vaddå??!!??

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards