Alla inlägg den 29 december 2011

Av AME - 29 december 2011 14:45

Då har guldkornen åkt till sin pappa för att fira en "nyårsjul"...måste erkänna att det gör enormt ont varje gång jag ser deras pappa. Det liksom skär i hjärtat och som vanligt då han åker härifrån med barnen så gråter jag en skvätt.


Vaknade med migränhuvudvärk i morse också och inte blev den bättre utav att yngsta guldkornet dundrade in med sitt huvud rakt på min näsa så det knakade. Såg ännu mer stjärnor då än jag gjorde sedan tidigare utav huvudvärken...nu på eftermiddagen har dock det värsta av migränhuvudvärken lagt sig så nu har jag bara "vanlig huvudvärk".


I kväll ska jag spela bingolotto, något som jag inte gjort på flera flera år men jag fick en förfrågan utav en vän om jag ville köpa någon lott av hennes son som säljer genom fotbollen och jag köpte ett par...så om någon timme så styr jag kosan hem till dom också ska jag spela där med dom...en underbar familj :-)

Kan ju hoppas det blir någon vinst...en bil vore ju inte helt fel eller en resa.


Ska strax åka till fränsta också med mamma och hämta ett paket på Ica...innehållandes en sak till mig själv :-)


Sitter också och funderar över nyår...kommer jag att sitta här hemma ensam eller kommer jag ha sällskap?

 Vad ska jag göra på nyår då jag inte har barnen hos mig?

Egentligen skulle jag vilja göra något riktigt kul...men vad faan är det som är kul?


Nä om man skulle ta 2 alvedon och hoppa in i duschen och bege sig i väg...först på Ica och lite senare ett par mil österut.



Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards