Alla inlägg den 3 december 2011

Av AME - 3 december 2011 22:56

Ja så var denna lördag snart till ända och snart slår det över till söndag...ANDRA advent, och 20 dagar kvar till julafton !!!

Det ni, nåå...är ni klara med alla julklappar gott folk?


Jag följde med hjärtat till Sundsvall i dag men eftersom jag inte har några pengar kvar just och det är långt kvar tills det inkommer några så blev det inte mycket handlat...några små klappar till barnen blev det dock men i vanlig ordning får man köpa det sista dagen innan julafton...då pengarna kommer. HATAR att trängas och jävlas den dagen och borde ha lärt mig att planera in julklappsinköpen men nääädå...nu blir det trängsel och vånda i år med!!!

Men det blir inte så mycket klappar till barnen i år...det behöver inte vara i överflöd med paket och jag är så tacksam att jag har 2 så tacksamma guldkorn som blir glad för allt. Dock vill jag ju så gärna försöka ge dom åtminstonde en av de saker de önskar sig som mest...


Huvudet har dunkat hela dagen, har känt mig yrslig och ångestfylld på något konstigt sätt...och att trängas bland folk har ju inte varit någon direkt höjdare om man säger så...ni som någon gång upplevt ångest vet nog vad  eller hur jag menar...ujuj!!


Tröttheten har hållt sitt grepp om mig även denna dag...i natt som var sov jag uruselt...sämre än vad jag gjort föregående nätter. Hade sånt jäkla myrkryp och olustkänsla i kroppen så stundsvis visste jag inte vad jag skulle ta mig till. Lederna kändes stela och stundvis molade det till i handleder, fingerleder och fotleder på ett mkt konstigt sätt.

Kvart i 5 tittade jag på klockan sista gången...vaknade gjorde jag halv 8...5 urusla nätter med pyttelite sömn börjar kännas på. Humöret mitt börjar bli likt en ilsken gets...yrslar mer och mer...huvudet dunkar högre och högre och för minsta lilla...märker till och med av det på då jag äter...blodsockret åker i höjden av minsta lilla tugga och hjärtklappningen är ett faktum.


Jag har några få önskningar i mitt liv...just nu: att få sova en hel natt !!!


 

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards