Alla inlägg den 5 januari 2013

Av AME - 5 januari 2013 15:59

Klockan är snart 4 och om en timme ungefär blir guldkornen hämtade utav sin pappa för de får sova där i natt eftersom mamman bestämt sig för att åka och lyssna på härlig trubadurmusik och umgås bland människor i kväll...

Dagen började rätt sent även denna dag men det är väl som det är med den saken...2
morgnar till att försöka på, sen på tisdag är det skola igen och då måste det bli tidiga kvällar för barnen.

Fick en förfrågan utav denne man jag nämnt här om jag ville ha besök och OM det nu skulle bli så att detta med trubadurkvällen inte blir av utav någon anledning (tex att jag blir ensam som ska dit) så kan det mycket väl bli som så att jag får besök i stället :-)

Så vi får se vad kvällen lider...

Av AME - 5 januari 2013 10:39

Måste bara skriva att jag tror John Blund strödde ut hela säcken med sömnpulver över mig denna natt som varit...fått sova mellan 2 och 9!!!

7 timmar, det var länge sedan det hände kan
jag säga...dock har jag drömt en massa tok men inte så att jag vaknat.

Guldkornen sussar ännu men jag får nog ta och väcka dom nu skulle jag tro så de kommer i sängs i skaplig tid även i kväll...dock var de båda vakna vid 12 i natt också så jag antar det är därför de sover ännu...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards