Alla inlägg den 25 januari 2013

Av AME - 25 januari 2013 09:18

I ugnen står en sockerkaka på g och kaffet är klart så jag börjar min fredagmorgon med enbart gotta...jao, jag harfaktiskt ätit en smörgår tidigare i morse då jag klev upp ;)


Inväntar snart lite trevligt besök en stund och sedan halv 1 ska jag hämta upp äldsta tösen och hennes kompis på skolan och sen åker vi till Birsta för en "heldag" där....äldsta tösen fyllde ju 12 år i går så detta blir lite utav min present, att hon själv ska få gå och strosa runt där med sin kompis och kunna få handla det hon själv vill. Min present blir alltså en peng att shoppa för.

Har fått låna bilen utav bästa Carina i dag eftersom min dels har körförbud (ombesiktning på måndag) och sedan är ju däcken usla...så till stan kör jag INTE med den, iaf inte då jag har barn i bilen!


I morgon är det utgång igen tillsammans med en massa härliga, goa och roliga människor. Även denna gång är det till grannbyn och samma trubadur som sist men det körs även karaoke och disco då trubaduren (Marie) har paus...så vi ska väl sammanstråla här hemma hos mig före ett par stycken och sen beger  vi oss dit. Kaaaaaaaaaaanske jag får med mig han som jag hade med mig ut sist också, det vore trevligt och framförallt KUL! Vi får se, han lät lite lur på det.....


Sen kommer denna helg få det bästa avslut som kan får för på söndagkväll kommer de älskade guldkornen till mig...blev ju extratid hos pappan nu då jag dels haft feber en hel  vecka + lite annat...men på söndagkväll blir det mys på hög nivå när de kommer   


Men nu....kaffe och invänta trevligt besök :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards