Alla inlägg den 22 januari 2013

Av AME - 22 januari 2013 18:09

Vaknade feberfri till morgon...

Jihaa var känslan som infann sig kan jag säga...men är fortfarande raspig och kraxig i halsen men det lär jag väl vara ett tag till antar jag eftersom den är så gott som sönderhostad!?

Febern är borta men efter att ha haft så pass långdragen och HÖG feber så känner jag mig väldigt, väldigt matt i kroppen eller vad man ska säga.


Rastlös var jag här på förmiddagen också och där vid 11 tiden kände jag att jag bara måste ut och i väg...nu har jag suttit hemma innanför dessa väggar i 1 veckas tid och det gav mig TUPPJUCK!

Messade bästa kusin L-L och frågade om det bjöds på kaffe så jag tog och begav mig hem till henne och var där någon timme, märks att vi inte träffats på länge nu för hej vad vi har surrat! :)

På väg hem därifrån var jag in till bästa Carona och sa hej också och blev där en stund...


Kan väl villigt erkänna att det inte var så där jättesmart att gå ut och dra i sig kall luft i dessa sönderhostade luftrör men det  var jäkligt skönt att komma hemifrån en stund....

Då jag kom hem blev det till att bära in ved och sätta i gång och få upp temperaturen i huset...haft elpatronen på medans jag varit borta men den orkar inte värma så mkt i den här kylan så nu eldas det.

Konstaterade att jag nog behöver ta hem mer ved nu då jag får pengar så detta blir ännu en tuff månad pengamässigt...tro när faan jag ska komma på fötter med ekonomin igen...möjligen den dag jag får ett jobb igen....OM jag nu någonsin kommer att få det!

11 000 mindre i månaden....ja det är skillnad....11 000 mindre men mer i kostnader nu än vad jag hade då :-(

Det SUGER !!!

Tro hur många "tack för visat intresse men vi vill meddela att tjänsten tillsats av en annan sökande" man får under detta år....


Men vem vet?

Detta kanske blir MITT år....fyllt med tur, flyt och lycka!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards