Direktlänk till inlägg 5 december 2011

Halvskaplig dag...

Av AME - 5 december 2011 14:56

Dåligt med sömn även den natt som var men nu har man ju nästan ställt in sig på att nästan inte sova någonting så...


Var dock ingen rolig syn som mötte mig i spegeln i morse då jag klev upp...ikea kassar, släng er i väggen säger jag bara...HERREGUD vilka påsar jag hade under ögonen!!!

Hade det knackat på en försäljare på dörren då så hade jag noig skrämt i väg han/henne för all evig framtid, det är då en sak som är säker.


Var upp till min bästatse kusin Lise-Lotte en snabbis innan det var dags att åka hem till bästa Glenn för genomlyssning och prat runt skivan. Kändes väldigt konstigt att höra sig själv sjunga och jag måste ju tillstå att jag inte är helt hundra med resultatet eftersom min hals inte var vad den borde vid inspelningstillfället...men helt ok ändå för att bara ha hört melodierna och läst texterna vid 2 tillfällen innan själva inspelningen. Får se nu då om man kan få en chans till vid kommande inspelning som sker nästa år...


Så nu gott folk har jag 22 cd skivor här hemma som skall krängas...60 :- styck så tjoa till om ni vill köpa en !!!


Ingen läkare har ringt upp mig hittills i dag men jag fick svar på det mail jag skrev till en av de läkare jag haft på affektiva...han skrev att han pratat med och vidarebefodrat det mail jag skrivit till den läkare som jag träffade sist på affektiva. Nu HOPPAS jag att jag får höra något därifrån för det r faan inte kul just nu kan jag säga.


Känner mig så USEL för att barnen får vara hos sin pappa då jag vet att de så gärna vill vara här hos mig nu då dom kan vara det...men jag är nog varken en bra eller rolig mamma just nu. Fick jag bara sova så kanske det hade varit annat men då man ligger och vrider och vänder sig, har myrkrypningar och irritation i hela kroppen nätterna igenom så får jag liksom knappt någon sömn :-( och eftersom jag inte handhåller min medecin hemma så kan jag inte ens ta en insomningstablett eller sömntablett för att få sova heller....ALL medecin ligger ju på vårdcentralen hos distriktssköterskan som sköter utdelning av medecin var annan vecka....men nu har jag ju int hämtat någon medecin alls på länge, länge....kan ju tycka det är lite konstigt att inte dom har reagerat på att jag uteblivit därifrån?!?! Men det är väl så...man är ju bara en liten människa...


Sakna mina guldisar så mycket och längtar efter dem så mammahjärtat skriker men jag vet ju att läget är som det är och jag vill känna att det är okej då de är hos mig...så jag hoppas och ber att jag kan få klarhet I DAG eller senast i morgon om hur det blir med saker och ting...om jag måste åka dit ner eller inte.


Till helgen SKA dom dock vara hos mig oavsett har jag bestämt för på lördag är de bjudna på kalas hos min "systers" dotter som fyller 5 år på lucia men har sitt kalas på lördag...och dit ska jag gå med barnen oavsett!


Nu ska jag försöka få i mig lite mat tänkte jag...aptitet är ju inte heller den bästa just nu men man måste ju äta...

 
 
Felicia

Felicia

5 december 2011 15:44

Hej, gillar din blogg! =) kika gärna in på min!

http://ffelicias.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AME - 7 juni 2017 16:10

tiden rusar iväg alldeles för fort och jag hinner inte riktigt med...vad skrev jag sist nu då? Jo, växthusbygge....det står klart nu och vi har börjat fylla det. I nuläget har vi 1 paprikaplanta, en gurkplanta, dill och 11 sorters olika tomater (ja...

Av AME - 22 maj 2017 15:02

Då var det dags för ännu en vecka då...veckan som varit sprang iväg i ett rasande tempo och helgen som var likaså.I helgen var det bara yngsta dottern som kom till oss eftersom den äldsta skulle hitta på något tillsammans med några kompisar... I lö...

Av AME - 19 maj 2017 10:05


I dag är det 1 vecka sedan ditt liv tog slut och saknaden river än i mitt bröst...mitt fyrfotabarn, min prins.Tårarna som fallit senaste veckan har varit många och än är de inte slut. Tittar ut genom fönstret till altanen och väntar på att du ska s...

Av AME - 16 maj 2017 13:25

I fredagsnatt gick det hål i mitt hjärta...Min prins, min heliga birma Emil finns inte längre kvar hos oss... Strax efter klockan 23 i fredagskväll så knackade det på dörren och min sambo gick och öppnade...tog ett bra tag innan han kom in och jag ...

Av AME - 9 maj 2017 15:05

så ringde min läkare och talade om att det fanns inga avvikelser i mitt blod så då kan en sak uteslutas i alla fall....TACK GODE GUD!!!   #provsvar #lättad #tacksam ...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards