Direktlänk till inlägg 19 december 2011

En helvetets natt...

Av AME - 19 december 2011 13:29

Ja jag kan nog faktiskt kalla den natt som var för just en helvetets natt...en natt full av enbart ledsamma och jobbiga drömmar. Vet inte hur många gånger jag har vaknat...förtvivlad med ångest och gråtande med snudd på panik.

NÄR i helvete ska det ta slut på detta? Kommer det någonsin gå över?


Just nu är det otroligt mycket sådant...varje dag, flera gånger om dagen.

Tillsammans med andra runtom lyckas jag dölja det och ikläder mig den falska masken...men inombords och då jag är ensamen så exploderar jag. En explosion av skrik, gråt, tårar, ilska, sorg och förtvivlan....över saker som VARIT men även saker som ÄR...


Natten, morgonen och förmiddagen har varit rent ut sagt skitjobbig...på flera oika sätt.

Antar att allt kommer extra hårt nu då jag är ensamen, då varken barnen eller hjärtat är här hos mig...nära mig...intill mig...då det bara är jag och mina katter.


Sitter i soffan med katterna liggandes tätt intill mig, den ena utav dem har nyss stått på min mage och slickat mitt ansikte där tårar runnit...nu ligger de båda här intill mig och spinner. Ljudet av deras spinnande får mig att känna mig ganska så lugn men jag antar att det kommer explodera någon eller några gånger till innan det är dags att ta min medicin och gå och lägga mig.


Egentligen har jag tusen saker att göra här hemma men hittills i dag har ingenting blivit gjort. Sitter bara här, i soffan, och låter allt komma över mig...får bli en sån dag i dag...


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AME - 7 juni 2017 16:10

tiden rusar iväg alldeles för fort och jag hinner inte riktigt med...vad skrev jag sist nu då? Jo, växthusbygge....det står klart nu och vi har börjat fylla det. I nuläget har vi 1 paprikaplanta, en gurkplanta, dill och 11 sorters olika tomater (ja...

Av AME - 22 maj 2017 15:02

Då var det dags för ännu en vecka då...veckan som varit sprang iväg i ett rasande tempo och helgen som var likaså.I helgen var det bara yngsta dottern som kom till oss eftersom den äldsta skulle hitta på något tillsammans med några kompisar... I lö...

Av AME - 19 maj 2017 10:05


I dag är det 1 vecka sedan ditt liv tog slut och saknaden river än i mitt bröst...mitt fyrfotabarn, min prins.Tårarna som fallit senaste veckan har varit många och än är de inte slut. Tittar ut genom fönstret till altanen och väntar på att du ska s...

Av AME - 16 maj 2017 13:25

I fredagsnatt gick det hål i mitt hjärta...Min prins, min heliga birma Emil finns inte längre kvar hos oss... Strax efter klockan 23 i fredagskväll så knackade det på dörren och min sambo gick och öppnade...tog ett bra tag innan han kom in och jag ...

Av AME - 9 maj 2017 15:05

så ringde min läkare och talade om att det fanns inga avvikelser i mitt blod så då kan en sak uteslutas i alla fall....TACK GODE GUD!!!   #provsvar #lättad #tacksam ...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards