Direktlänk till inlägg 30 december 2011

Vill ju så gärna..

Av AME - 30 december 2011 22:24

att det förhållande som jag har nu ska funka och att det ska vara vi...men hur länge orkar man stå på samma ställe?

Hur många gånger måste man upprepa saker man pratat om en gång?

Hur många gånger ska man behöva påminna om sådant som sagts och lovats?

Hur många gånger ska man behöva säga att vi är FYRA stycken nu...?

Hur många gånger....?


Det känns som om jag inte gör annat än att påpeka saker hela tiden och det är faan inte roligt.

Jag vill att det ska funka men det funkar ju inte om inte båda ger och tar...det funkar ju inte om man inte kan prata med varrandra om saker och ting och det funkar absolut inte om man inte är ärlig emot varandra.


Jag blir bara så ledsen och frustrerad över hela situationen...och det är väl kanske inte så konstigt eftersom man tycker om den andre så mycket och vill så mycket....skrev detta nu i kväll:


Var mig nära och håll min hand
Var mig nära om kvällen då jag reser in i drömmens land.
Var mig nära när det är jobbigt och tungt
Var mig nära då allt är skönt och lugnt.
Var mig nära när solen på himlen skiner
Var mig nära och håll om mig när vinden runtom viner.
Var mig nära...


Och det är ju vad jag vill...att han ska vara mig nära. Jag menar nu inte hela tiden men mer än de 1½ år som gott...då har vi BARA setts då jag haft barnen hos mig...tror bara det är vid 3-4 tillfällen som han kommit till mig då jag varit barnfri. Men det är ju då man är barnfri man verkligen kan ge varrandra tid....


Jag önskar, hoppas och ber att det skall bli någon form av förändring...och att det inte dröjer för länge för hur länge orkar man älska om man inte känner sig älskad tillbaka? Hur länge orkar man.....1½ år.....


I dag orkar jag i alla fall inget mer...går och lägger mig, gråter en skvätt i vanlig ordning då jag är ensam och sedan hoppas jag att somna...

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AME - 7 juni 2017 16:10

tiden rusar iväg alldeles för fort och jag hinner inte riktigt med...vad skrev jag sist nu då? Jo, växthusbygge....det står klart nu och vi har börjat fylla det. I nuläget har vi 1 paprikaplanta, en gurkplanta, dill och 11 sorters olika tomater (ja...

Av AME - 22 maj 2017 15:02

Då var det dags för ännu en vecka då...veckan som varit sprang iväg i ett rasande tempo och helgen som var likaså.I helgen var det bara yngsta dottern som kom till oss eftersom den äldsta skulle hitta på något tillsammans med några kompisar... I lö...

Av AME - 19 maj 2017 10:05


I dag är det 1 vecka sedan ditt liv tog slut och saknaden river än i mitt bröst...mitt fyrfotabarn, min prins.Tårarna som fallit senaste veckan har varit många och än är de inte slut. Tittar ut genom fönstret till altanen och väntar på att du ska s...

Av AME - 16 maj 2017 13:25

I fredagsnatt gick det hål i mitt hjärta...Min prins, min heliga birma Emil finns inte längre kvar hos oss... Strax efter klockan 23 i fredagskväll så knackade det på dörren och min sambo gick och öppnade...tog ett bra tag innan han kom in och jag ...

Av AME - 9 maj 2017 15:05

så ringde min läkare och talade om att det fanns inga avvikelser i mitt blod så då kan en sak uteslutas i alla fall....TACK GODE GUD!!!   #provsvar #lättad #tacksam ...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards