Direktlänk till inlägg 27 januari 2013

Så var det söndag...

Av AME - 27 januari 2013 13:10

Gårdagens utgång blev en lyckad sådan...trevligt folk, roligt folk, härligt folk och KUL :-)

Fick en massa goa komplimanger under kvällens lopp och jag försöker suga åt mig allt sånt numera...förr så gick det in genom ena örat och ut genom det andra, det var som att hälla vatten på en gås typ men nu så försöker jag ta till mig det som sägs och tacka när någon säger något vänligt.


Blev dock lite arg på en person som kom fram och flinade upp sig något väldigt och sa att han tyckte jag blivit fin och att jag såg bra ut etc etc...den personen som sa det är en person som typ nonchalerade mig totalt förr då jag var stor och tjock och som knappt såg åt mig.

Fräste väl tillbaka något i stil med  "jaha, så jag var ful förut då?" också gick jag därifrån...


Vaknade första gången redan halv 5 i morse och var upp en sväng...men kröp ner intill H igen och lyckades somna och sov fram till 9 tiden då jag hörde att min kusin Katarina började röra på sig på övervåningen men hon tog nog och lurade till ytterligare ett tag så först vid kvart i 10 klev jag upp och satte på kaffe och fixade med frukost.

Trevligt med frukostsällskap :-)....


Vid 11.30 så åkte H hemöver...får väl se när vi ses nästa gång nu då.


Klockan är nu 14 och så småningom lär guldkornen komma hit, har ringt till dem och sagt att de kan få komma när de vill nu så nu sitter mamma och bara väntar på att de ska komma så jag får krama om dom....det är ju 2 veckor sedan de var hos mig nu så mammahjärtat längtar och saknar nu....

 
 
Ingen bild

L

27 januari 2013 23:17

Du var INTE ful förut!!! Skönhet kommer från insidan dessutom - de som bara tittar på skalet är bara ytliga idioter ;)
Kändes jättebra att äntligen våga prata med dig igen :) Kram!!!

AME

28 januari 2013 21:44

Tack :)
Ja det yttre är ju bara vårt skal och det är väl ändå innehållet som är det som är viktigast i en förpackning ;)
Känns bra att kontakt återupptagits, GLAD för det...kram tebax :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AME - 7 juni 2017 16:10

tiden rusar iväg alldeles för fort och jag hinner inte riktigt med...vad skrev jag sist nu då? Jo, växthusbygge....det står klart nu och vi har börjat fylla det. I nuläget har vi 1 paprikaplanta, en gurkplanta, dill och 11 sorters olika tomater (ja...

Av AME - 22 maj 2017 15:02

Då var det dags för ännu en vecka då...veckan som varit sprang iväg i ett rasande tempo och helgen som var likaså.I helgen var det bara yngsta dottern som kom till oss eftersom den äldsta skulle hitta på något tillsammans med några kompisar... I lö...

Av AME - 19 maj 2017 10:05


I dag är det 1 vecka sedan ditt liv tog slut och saknaden river än i mitt bröst...mitt fyrfotabarn, min prins.Tårarna som fallit senaste veckan har varit många och än är de inte slut. Tittar ut genom fönstret till altanen och väntar på att du ska s...

Av AME - 16 maj 2017 13:25

I fredagsnatt gick det hål i mitt hjärta...Min prins, min heliga birma Emil finns inte längre kvar hos oss... Strax efter klockan 23 i fredagskväll så knackade det på dörren och min sambo gick och öppnade...tog ett bra tag innan han kom in och jag ...

Av AME - 9 maj 2017 15:05

så ringde min läkare och talade om att det fanns inga avvikelser i mitt blod så då kan en sak uteslutas i alla fall....TACK GODE GUD!!!   #provsvar #lättad #tacksam ...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sponsorer

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards